نوشته شده توسط : hiwebex

کاربران بسیار سریع تصمیم می گیرند که آیا می خواهند از این سایت فروشگاهی خرید کنند یا نه, بنابراین شما باید از این زمان طلایی که کاربر برای دفاع از فروشگاه تان به شما داده است نهایت استفاده را برده و با گنجاندن یک عنصر جذاب و خیره کننده در صفحه نخست در طراحی سایت فروشگاهی خود در کسری از ثانیه او را مجاب به خرید کنید.

حمل و نقل رایگان و تخفیف از عوامل مهم برای رونق فروشگاه در طراحی سایت فروشگاهی

“حمل و نقل رایگان” عبارتی است که به سرعت کاربر را شگفت زده و علاقمند می کند و نگرشی مثبت نسبت به طراحی سایت فروشگاهی شما پیدا می کنند. عبارت تاثیر گذار بعدی “تخفیف” است, تخفیف برای خریداران از نخستین چیز هایی است که به آن علاقه و توجه نشان می دهند. وعده های جذاب و ارائه لیست قیمت منحصر به فرد و دارای تخفیف, تحریک کننده ای بسیار عالی به حساب می آید که می تواند به صورت یک عبارت بزرگ با رنگی درخشان و خیره کننده در صفحه نخست سایت فروشگاه شما درج شود. فروشگاه های آنلاینی که می خواهند در سطح وسیع مثلاً کل کشور کار کنند باید برای حمل و نقل اجناس و کالا ها برنامه خاصی داشته باشند تا این برنامه عاملی برای جلب نظر خریداران باشد. بهتر است شرایط خاص تری برای حمل و نقل وسایل خریدارانی که تعداد اقلام بیشتری سفارش داده اند در نظر بگیرید, با این کار آن ها را ترغیب به خرید بیشتر کرده اید.

شما با معرفی محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات فروشگاه خود در صفحه ای خاص می توانید علاقه و توجه کاربران را نسبت به بررسی آن محصولات و شاید خرید برانگیزید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت فروشگاهی شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: